Jättetrött, men kan inte sova än..

Tittar på DIF-HV71, förlängning, 1-1, vi måste bara vinna idag!!!
Försöker kika efter studentskor men hittar verkligen inga alls, jättetråkigt. Har någon nå bra förslag där man kan hitta några fina, så SÄG TILL!!

Har hittat ett par som är Ok, men inte mer än okej, och nja jag vet inte. Blir nog inga än, måste hitta ett par!
Har 11 skoldagar kvar och det känns som en förjävlig press, har ett prov på onsdag i religon, yttligare ett till i religon v 18, i think. Slutuppgifter i SvenskaC, Historia och Samhällskunskap. Känns sådär, plus att jag ska fixa min matteA. Usch Usch Usch säger jag bara, men man kan ju inte deppa ner sig för det. STUDENTEN närmar ju sig.


Nej nu lockar sängen, hoppas på att kunna sova, både jag & Jimmy är sjuka, känns sådär nu på slutspurten!!


s
Min studentklänning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar