uttråkad!

Sitter hemma hos mamma och pappa, kikar på färjan, inte precis det bästa programmet jag sett. Men men.
Börjar bli sjuk igen, förstår inte varför jag blir det nu. Förkyld såklart! Hoppas på att jag blir bättre till helgen för då blir det förhoppningsvis Lofsdalen, ska bli så skönt att komma ifrån Åker!

Jimmy jobbar natt och jag saknar honom så mycket:) Hoppas att det går bra för honom.
I allafall så, idag har jag varit i skolan, tog 12 tåget hem, Jimmy hämtade mig vid station och sedan åkte vi ner till hamnen och gick där i det otroligt sköna höstvädret.
Hade körlektion vid 13.20 så det blev perfekt med en liten promenad vid vattnet :)
Efter att jag hade kört så åkte vi ut till Länna och tittade på den nyaste Johan Falk och hälsade på svärföräldrarna.
Hoppas nu på att jag kommer känna mig bättre i morgon, skönt är att jag bara har en lektion i morgon med.

Men nu så är det dags att krypa ner i sängen.


God natt!


...
Älskar dig hjärtat♥
Du är värd allt som finns hjärtat mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar