Febern kommer tillbaka!

Nu börjar jag känna att febern börjar komma igen, åååhh blir tokig, hatar att vara sjuk!! Kan inte somna för det är för varm ena sekunden och för kallt nästa. Men på fredag måste jag vara frisk för jag orkar inte sitta inne hela tiden. Men så är det, ska inte bara vara negativ nu. Chantal kom förbi en stund förrut, kollade på fotbollen och idol. Trevlans!
Hjärtat är och jobbar nu, hoppas att allt går bra för honom, men det tror jag eftersom han är sååå bra:)
Imorgon när jag komma ligga hemma så blir det till att plugga Företags ekonomi, vill bli klar med den så fort som möjligt, fast jag tog kursen på 25%.
Men nu är det dax att försöka slumra lite.

God natt

&
speciellt du hjärtat, hoppas din natt går fort.
Älskar dig så mycket!


jimm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar