Far&dotter dag=)

Idag så har jag och pappa irrat runt över allt känns det som. Dagen började med att vi åkte in till strängnäs vid 8.45 för att jag skulle ha kör lektion vid 9.20. Så jag körde in dit och sen körde jag på körlektionen och sen åkte vi till stan och kikade på skjorta och slips till pappa. Allting plus lite till hittade han.
Efter att vi handlat så åkte vi hem och åt matlåda, sen körde vi, eller jag körde till Eskilstuna och handlade min jacka som jag hade ringt och sagt att dom skulle lägga undan till mig. Så nu har jag handlat min käre vinterjacka. Och äntligen är man hemma nu, fast inte blir det lugnt ändå, måste plugga! Det jag mest hatar av allt på denna jord, jo det är att plugga, men vad ska man göra, det är ju som sagt sista året nu :)
Men det är väl lika bra att sätta igång annars kommer jag aldrig att börja. Hinner iallafall göra en uppgift tills klockan blir tre, för då kommer Lollo som ska köpa min henry Lloyd jacka :)
Men nu så..... plugg...:/

jackan min
jackan min
jacak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar