Myskväll.

Var ute i Länna på dagen sen åkte vi hem till oss.. Åkte och köpte pizza och moffa de, och det var så gott för det var så länge sen jag åt det. Efter det så åkte vi hem till mamma och pappa för att jag skulle hämta lite saker, sen for vi iväg till ica för att handla frukost, plus att det blev en film som vi hyrde. Stop-loss var namnet på den filmen, den var helt ok, men inte super! Gick och titta på i alla fall.

Men nu är det fotbolls kväll resten av kvällen. Har tippat lite och hoppas fan på att det rullar in lite pengar efter att matcherna är klara:)
Djurgården vann över Hv71 i hockeyn, och det var ju kanon bra!

Känns som att jag behöver ledighet nu, men det är ju bara tre skoldagarkvar sen ledig hela nästa vecka, och gud så jag ska njuta. Haha..

Nej nu får det vara nog med detta, dax att mysa med min underbara.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar