Min lediga dag har varit..

den värsta!!
Usch vad denna lediga dag har varit usel! Haha.
Vid 10 så åkte vi in till akuten med Jimmys fot, han ville se om något var på tok! Och ja från halv 11 till kvart över 4... Så var denna dag borta. Och han fick kryckor och lindad fot, så nu har jag en hoppande älskling!
När vi kom hem så började jag plugga, och ja NU är jag klar! :( Fast de jag har prov på imorgon är jag inte speciellt haj på! Men men, det får vara.
Nu är jag så trött i huvudet, så nu blir det en kvällsmacka sen hopp i sängen. Börjar tidigt i morgon :( Men fredag iallafall, och det är jag så glad över.
Men nu ni så ska jag ta mig mackan och ett glas oboy:)


df

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas hans fot blir bättre snart!

Lycka till på provet...jag håller tummarna för dig!

2009-10-02 @ 03:02:58
URL: http://sandralisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar