Då var torsdagen avklarad.

Kom hem för en timma ungefär. Har varit en helt ok skoldag, men gud så trött man blir nu när det börjar bli mörkare ute. Avskyr de! Mörkt när man åker till skolan, mörkt när man kommer hem. Nästan iaf. Gjorde mitt muntliga omprov på politiken idag, så nu klarade man det också. Har absolut ingenting som ligger och släpar nu och det känns som en stor lättnad.
V 47 o 48 ska vi ha praktik men då ska jag vara kvar i skolan för att bla fixa till min engelska från förra året. Sen så...
Projekt arbetet går frammåt och det känns bra, för att ha det släpandes bakom sig skulle nog inte vara någon höjdare.

Jag ska verkligen NJUTA av min lediga vecka nu och den kommer bli såå skön:)
Hoppas ni får ett skönt höstlov ni med, för er som går i skolan såklart! Ni som jobbar kan allt jobba på:P

lov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar