Veckan har bara rusat iväg..

Ja och det känns kanon bra. Redan Fredag imorgon.. Har bara en lektion imorgon som vanligt, men det är skönt. Sen är det 2 veckor praktik men jag ska spendera dessa två veckor i skolan istället och göra klart allting som ska göras. Då när vi drar igång skolveckorna igen så vet man att man inte har någonting som släpar efter.. Fast iofs så är det bara Matten som jag ska fixa till och kanske lite på engelskan, vet inte riktigt ännu.. Men matten är redan spikad att jag ska göra klart.

Men nu så, nu orkar jag inte tänka på skolan, ikväll så blir det bara mys. Älsklingen ligger nu och sover här i soffan. Vi blir kvar hemma hos mamma och pappa i natt.
Nu ska jag ta mig en skön filt och mysa ner mig breved älsklingen och slå på något bra på tvn!
Ha en mysig kväll, för det ska jag!

c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar