Så fort gick den helgen..

ja söndag redan, helgen har bara flygit iväg, men det gör ingenting. Sista veckan med praktik nu, sen så är det ju bara tre veckor till Jullovet. Gud så skönt det ska bli:)
Idag så kommer Malin (kusin) med deras underbart söta dotter Maja. Ska fota Maja lite, så att dom får lite nya fina bilder på henne :) Så det ska bli riktigt kul.
Resten av dagen kommer nog att bestå av film tittande. Skulle verkligen vilja se ännu mer Johan Falk filmer, men har ju redan sett dom, om jag minns rätt så skulle det komma ut några stycker i mars nästa år. Men hoppas på att det kommer några tidigare också.
Har i alla fall bestämt mig för att Frank Wagner ( Joel Kinnaman) är en av mina fovoriter, iaf bland dom svenska skådespelarna. Så jag MÅSTE se Snabba Cash snart. Vill se så grymt många filmer som går på bio nu. Twilight new moon är ju ett måste och snabba Cash, sen finns det ett dussin till känns det som :)
Dax att fixa sig i ordning nu!

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar