härlig helg!

Fredags:

Bowling. Vi åkte ett gäng till Strängnäs och bowla.. Skulle först inte med eftersom jag har opererats, men det gick bra ändå.. Eller rättare sagt kanon;) Är ganska så stolt att jag vann, och då ska vi ta med att jag var ensam tjej och med så var 7 killar, men ja, jag vann=) haha.. Men men det var en kanon kväll med trevligt sällskap.
Kom hem vid halv 12 och då drog vi hem till Freddan och fortsatta dricka.. Efter ett tag så blev det efter fest hos oss, och ja de var kul men vissa saker spårade ur, men men, hade kanon kul iaf.. vid 5 på morgonen kom vi i säng.

Lördags:


Jag, Jimmy, Brorsan och Sandra var hemma hos oss. Vi tippade och drack en massa. Hade kanon kul! Sandra var på lyset vid halv 6 redan, hahh så kul! Senare kom det förbi lite folk, trevligt det med. Men sen så någongång sent så gick vi frya hem till mamma och pappa. Tog en varm oboy, gud så gott det var..

Men idag, söndag, så mår man kanske inte lika bra. Känner mig lite seg i skallen men de går över. Älskling är på fotbolls träning nu och jag ligger i soffan och mår som jag förtjänar.
När Jimmy kommer hem så blir det nog att åka till tuna park för att handla present och jag ska nog handla en klänning.
Men nu så är det dax för mig att vila ett tag och sen hoppa in i duschen så att man blir lite piggare, förhoppningsvis i allafall.


bl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar