Riktigt skön dag!

Har hunnit med massor idag! Jätte skönt, kom ju hem tidigt så kanske därför. Tränat idag och det var kanon skönt, fast jag har träningsvärk, speciellt i magen och ryggen. Har pysslat lite med en hemsida jag håller på med, men det går väl sådär.
Orkar inte plugga nå mer nu, har nog aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv, känns det som. Men är ledig i morgon, det känns bra för då kan jag göra klart lite då . Ska träna också. Men först så ska man till den där obehagliga tandläkaren.
Sen så jobbar Jimmy lördag och söndag så då blir det plugga. Ska bli så himla underbart med sommar och få vara ledig.

Sitter och kollar på granfejden, men det här var absolut det sämsta avsnittet jag sätt, tråkigt nog, eftersom vi försökte leta fram någonting att titta på. Icke sa nicke, inte ens det här kunde vara någorlunda bra. Finns ju ingenting bra att kolla på längre. Får ta och inhandla lite filmer tror jag. Om ni har nå filmtips så ge mig!

vi
Nu ska jag ta och mysa med hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hellraiser:D

Kolla på ALLA!!:D

Hahahahaha

2009-05-15 @ 06:52:10
URL: http://sandrablomstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar