Nu så, vilken dag!!

Så himla underbar dag! Tyvärr så kunde jag inte blogga igår, var inte hemma på hela dagen. Idag så har vi varit ute i Länna hela dagen, hos svärföräldrarna :) Solat och badat enda sen 8 i morse. Har fått en del färg idag:) Känns skönt! Men nu så är vi här hemma igen. Haft en jättetrevlig dag. Imorgon börjar ny vecka igen, men det känns inte ett dugg jobbigt, för det är sista veckan! Så är det ju morsdag idag också, mamma fick en orchidé av mig och Jimmy, jättrefin! Men nu så ska jag lägga in lite bilder ifrån denna härliga dag.


ling
Älskling
d
Jimmy♥
...
Markus. ( Jimmys bror )
svärmor
Svärmor i värmen:)
min
Jimmy♥
ev
Evelina
.
Svärfar ( fokuserar på den kommande bollen:)
a
Sen blev det en pizza, och det kvar ett bra tag sen man åt så det var sååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar