Känns inte som torsdag!

Har precis spelat en poker runda, kul var det, för det var ett tag sen.
Har varit ute hela dagen känns det som. Sitter iaf nu hemma hos Jimmy och har ätit god mat och sådär. Åkte hem till mig en snabbis förut och hälsade på mamma och pappa, sen så såg vi simon och linda på deras balkong så då drog vi upp till dom en stund och babblade lite skit. Nu ska vi åka hem till mig igen för älskligen ska jobba imorgon, och resten av helgen, så det är bättre att vi sover hos mig för då slipper han gå upp så tidigt:) Resten av helgen så ska jag fixa till mitt föredrag som jag ska ha på måndag i 20 minuter. Det ska handla om L.O smith och Absolut Vodka, det blir svårt men ändå ganska kul! Men efter det så har jag ingenting som ska vara inlänmat, så det ska bli riktigt skönt! Men nu så måste jag fixa i ordning lite saker innan vi ska åka hem till mig!

Grattis ännu en gång till Antonia som blir 18 år idag!!

dd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar