Vår väder.

Jätte fint väder nu, hoppas det håller i sig hela dagen. Tänkte gå ut och ta en promenad idag med, jag och älsklingen! Ska bli skönt, sen ska vi hem till mig senare och hämta upslidern. Imorgon ska jag till banken och fixa lite och så. Så man får de gjort någongång:) Snart är det skola igen, vill inte.. APU är mycket bättre och roligare!! Skoltrött så det finns inte. Men bara att ligga i för nu är det  ju bara tre månader kvar tills det är sommarlov och så måste jag försöka hitta någe sommarjobb, men det är ju svårt som sjutton nu, men bara att försöka!
Men nu ska jag sluta skriva innan min dator lägger ner, har kasst med batteri! Orkar inte hämta strömsladden :P

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar