Snart ledig så underbart!

Ska bli så skönt att vara ledig efter denna vecka.. Skolan är så knasig, ingenting är som det ska, allting känns så konstigt!
Vet inte hur detta ska gå?

Om du har några problem så snälla låt det inte gå ut över oss andra.. Du gör dig själv till en elak människa! På det sättet blir man inte omtyckt!
Säg vad du vill, kommer aldrig ta åt mig skit från dig!

Men iaf så ska jag hem till Ellen idag, ska sova hos henne:) Vi ska göra varandra lite sällskap och då har jag absolut det perfekta sällskapet! Först ska vi sola, vi har tid klockan 19, sen ska vi hem till henne och plugga! Det är väl lika bra..
Vi har gjort så grymt många uppgifter i Grafkom men på torsdag har vi prov och klarar vi inte det så får vi ig i kursen, skulle vilja veta vad våra andra uppgifter han betytt, ne ingenting verkar det som eftersom klarar vi inte provet så klarar vi inte kursen!! Dom flesta är lite upprörda över ett beteende, förstår absolut för det är jag med!!
USCH!

Men men, imorgon är det nationella i svenska och det tänker jag lägga min energi på. Så det blir nog det jag och Ellenpellen kommer att plugga på!


jagellen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det går bra på nationella!!

Är det något som hänt? tänkte på det du skrev med tjock text....

Hoppas ingen är elak mot dig! då blir jag arg!

Älskar dig

2009-03-31 @ 16:12:28
URL: http://sandrablomstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej! Tack så mkt! Nej nej, haha inte är någon elak mot mig;) Det är till en som beteer sig som en idiot och inte alls tänker på någon annans bästa! Tror han är så jävla duktig på det han gör, men ingenting blir bra när han beteer sig drygt!

Skolan vettu!

Hälsa bror från mig och Jimmy:)

Älskar dig!

2009-03-31 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar