Ny vecka, känns jobbigt!

Känns jobbigt men ändå skönt för nästa vecka är jag ledig, och det ska bli så underbart! Blir Lofsdalen över Påsk också, ska bli mysigt:)
Idag har jag inte haft för mig så mkt, förutom skolan, sen kom älskling till läggesta så då passade vi på att åka in till Robban & Sandra och prata lite stunt med dom. Sen hem och kollade på film och myste, sen blev det laga mat och nu ligger man här igen, trött som attan! Men men, på onsdag har jag nationellt i svenska och det känns väl sådär, känner mig inte så taggad, och på torsdag är det grafkom prov och det känns inge vidare alls, vill bara vara ledig nu.. Men men.. nu ska jag kolla på spårlöst och gosa med hjärtat!

Take care!

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar