nu är det klart!

Så ja, nu är jag färdig firad! Och har äntligen gjort tatuering, och det gjorde inte ont alls, inte ett skit!:)
Släkten har varit här och det var jättekul! Fick otroligt fina saker av alla! Smycken, presentkort, pengar, glas och blommor, mycket fint! Tack alla!
Men nu blir det pokerkväll med älskling, Robban och Sandra. Hoppas jag vinner vad tror ni ;)?
Men blider kommer i morgon på det jag fått :) Men bild på tatueringen kommer nu!
OCH TACK ÄLSKLING, FÖR DET VAR PRESENT FRÅN HAN, OCH BLEV SÅ OTROLIGT GLAD. JAG ÄLSKAR DIG!

TATTTOOO
Ser lite glansig ut, men hade precis smörjt in den :) Ser lite sne ut också, men bara för att jag inte står rakt med ryggen :P Haha, bättre blid kommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar