Inte mer?!!

Herregud, det har verkligen varit bra väder några dagar nu, men nu kommer det ner snö igen? Det förstör ju så himla mycket när man har blivit van med lite härlig vårvärme!
Men men, det ska ju inte vara så himla bra väder denna vecka.. Tråkigt men sant!  Vad som säger på vädret iaf! Men till helgen så ska det bli bra igen tydligen..
Jätte jobbigt med söndag nu, har inte alls lust med skolan, så himla mycket saker nu också så att jag tappar verkligen suget. Men nu har jag iaf gjort klart och skickat in lite Psykologi uppgifter.. På torsdag har jag psykologi prov och kan ingenting alls, jätte svårt. Men nu ska jag läsa igenom de..
Ni får ha en bra kväll, för det ska jag iaf ha :)

Missa in wipeout och sanningens ögonblick idag på kanal 5
klockan 20:00 och 21:00

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar