Hemma:)

Hemma hos Jimmy nu :) Tog 1 tåget hem, sen hämtade älskling mig, sen åkte vi och käka, sen så nu är vi här. Trodde jag hade tappat bort mina hemmanycklar men dom låt visst i min väska :P haha.. Ibland så kan man vara glömsk:)
Sen ska vi hem till mig och gymma lite, sen ska jag förhoppningsvis ut och övningsköra, kulkul! Sen blir det ta det lugnt och kanske läsa lite till psykologin om jag nu hittar boken, inte en aning om vart den kan vara.
Nästa vecka så har jag prov i typsnitt också, får hoppas det också går bra :)
Men men.. sen är det lov och då ska jag slappa som attan.. :D


gammal
Gammal bild på mig och ellen:D Hahah..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Glömsk ibland??????????

2009-03-24 @ 10:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar