Hemma och så skönt med helg!

Nu har jag kommit hem och det är såå skönt, äntligen helg! Denna vecka har varit så jobbig! Jobbigast på länge.. Men men, allt har ju gått bra iaf..
Nu ska jag njuta av helgen massor.. Var på stan idag med Antonia. Emelie kunde tyvärr inte följa med vilket var synd! :) Men men, blev ingen vår jacka utan det blev jättesnygga skor som jag fastnade för jättemycket!
Kommer bilder på dom skorna, dom skorna jag köpte för tre dagar sen och sminket jag köpte igår.

Nya skornanya
Skorna jag köpte idag:)

smink
Sminket från make up store

Skor
Skorna jag köpte i Tisdags. Jättesköna!

Kommentarer
Postat av: Malin

super snygga skor, vart ifrån är dem?

2009-03-30 @ 17:21:15
URL: http://blingblingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar