Underbart att sova!

Jag och Jimmy vaknade vid halv 12 idag, minns inte sist jag sov så länge, haha. Men nu har vi kommit upp och ätit frukost.
Idag blir det nog lugnt, jimmy ska jobba natt, börjar klockan 19 ikväll. Så har inte en aning om vad jag ska göra senare..
Men men.. igår kväll så köpte Jimmy "vi hade iallafall tur med vädret igen" och fy fan vad jag skrattade, den var så bra. Men nu ska jag kika på när hjärtat spelar poker.

d
Jimmy♥



Läste om världens mest egoistiska människa idag, usch jag tycker verkligen synd om en människa. Men men, vissa tänker ju bara på sig själva, och tyvärr kommer det alltid att finnas sånna som du!!





Kommentarer
Postat av: Sandra

skönt med sommarlov va?

Du vet väl att de bara är att komma över när jimmy jobbar natt om du inte har något att göra.



Vi får komma över nån dag så vi kan umgås lite, saknar ju dig!!!



Älskar dig!!!!<3<3

2009-06-08 @ 21:44:06
URL: http://sandralisette.blogg.se/
Postat av: Natta

svar: Jo jätteskönt är det! Ja absolut:) hehe Ja det får ni göra. Lu<3<3

2009-06-09 @ 02:25:00
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar