Shit vilken Lördag de blev!!

Hade jättetrevlig dag och kväll igår. Det blev massor av alkohol kan jag lova och god mat. Men idag mår man inte lika bra kan jag lova, herregud säger jag bara. Imorse så mådde inte Jimmy så bra, och nu börjar jag känna att jag inte mår så bra, men man får ta smällarna. Hade ju trotsallt en skit trevlig kväll.
Men nu ska jag lägga ut lite bilder från dopet och 50-års festen.


maja
Lilla Maja som döptes, gud så söt hon är!
tommy
Tommy & Maja
zs
Maja & Malin
,
Maja
älsk
Mitt hjärta påväg till dopet!
malin
Malin

50 ÅRS FIRANDE


berit
När vi kom hem så fick vi veta att svärmor klarade jägarexamen.. Grattis=)
martinoi
Dry martini blev det också, såklart!
d
Så var vi där. Hade jättekul!
c
Snaps blev det också..


jag dd v
d ste fc

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt kort.... kramar svärmor..

2009-06-08 @ 20:42:26
Postat av: Sandra

Gud vilka fina kort du fick på Maja!!

Du blir bara duktigare och duktigare för varje klick:D

Som jag sagt förut, ska jag anlita en fotograf, så är det dig jag ringer, hehe.

2009-06-08 @ 21:46:13
URL: http://sandralisette.blogg.se/
Postat av: Natta

Svar till svärmor: Ja visst är det=) Tyckte att det var klockrent!!:) Kramar

2009-06-09 @ 02:26:42
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar