Lejon kungen

Sitter uppe fortfarande, jag spelar med Jimmy så att han håller sig någorlunda vaken, och så lyssnar jag på lejon kungen, (engelska) ..Can you feel the love to night.. Åh den är så bra!! Haha har fastnat för den nu, lyssnar på lugna favoriter och då kom den där.
Jag börjar faktiskt bli hungrig och det är verkligen inte bra, får inte bli van att äta mitt i natten. Då kommer man tillslut ha skit tider som man äter på! Men tänkte gå upp och kolla i kylskåpet om det finns en actimel för det tycker jag om och de stoppar på suget lite.
Ja, det är väl lika bra att jag går nu då, annars gör jag inte de och då kommer jag ligga här och vara hungrig!
God natt på er.

x

Kommentarer
Postat av: mia

Hej hej

Den nya gratissidan har kommit. Tillskillnad mot alla andra kan du här få presentkort på Gina Tricot + massa annat.



Jättelätt att värva och helt gratis.

Gå in här

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=3851

2009-06-22 @ 09:15:25
URL: http://vimsigavesslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar