Kikar runt..

ja, jag kikar runt på lite kläder på nätet, men hittar inte riktigt det jag letar efter, får nog ta att åka in till Eskilstuna och kika om dom har de jag vill ha på stan eller inne i Tuna park. Skulle gå in på Gina Tricot´s hemsida, men icke sa nicke, gick inte att komma in där nu. Alltid är det något;) Tänkte beställa ett skärp med nitar som jag ska ha till en klänning som jag har hemma. Det blir nog snyggt skulle jag tro. Annars så gör jag absolut ingenting. Bara slappar i sängen, men det är ganska skönt de också, man får ju passa på nu när man har sommarlov.
Pratade precis med Jimmy, han hade fullt upp på jobbet, men sista natten nu så att vaken håller han sig i alla fall. Ledigheten i 5 dagar har han ju att se fram emot, och dom 5 dagarna kommer att bli fulla av mys och trevligheter :) Ni förstår bara inte vilken underbar pojkvän jag har, jag är så stolt. Han är min bästa vän!
Men iaf, nu ska jag nog kika på en film, funderar om man ska se någon annan film än Troja, haha!


jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar