kanondagar!

Igår så var jag,Jimmy och Thom iväg till strängnäs och spelade minigolf, men inte gick det så bra för min del. Jimmy vann, thom tvåa och ja visst kom jag sist! Sen på kvällen blev det grilla och dricka lite öl hemma hos Thom, satt ute till 1 på natten, men då blev det lite kyligt så då gick jag och Jimmy hem. Bilder kommer på hur den dagen såg ut! Kunde inte skriva igår för hade inte tid och var inte ens hemma.
Idag så vaknade jag vid halv 9 och då åkte vi hem till Jimmy och sola och bada. Nu har vi precis satt oss inne för vi har legat i solen enda sen i morse, men färg har man fått ialla fall. Badat två gånger idag och det var såå skönt att svalka av sig efter att man legat i solen.

Men nu så ska Jimmy ha datorn för att han ska spela poker. Bilder på dessa dagar kommer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar