Inne efter en låång båt-tur

Har precis kommit in i värmen igen, Jimmy och jag har varit ute med båten och fiskat lite och bara njutit av kvällsolen, jättevarmt var det ett tag men efter klockan 9 så blev det lite kyligt, inte riktigt riktiga sommarkvällar än. Men det kommer.  Jimmy fick en jättefin gös, sen fick vi gäddor och en abborre. Men nu ska jag spela lite poker för vinstpengarna som jag vann på dagen:)  Morgondagen blir att fixa lite till midsommar och sen ut och övningsköra lite tänkte jag, och denna gång så ska jag inte köra på en cyklist, nära var det ialla fall..
Men ni får ha en så bra kväll så skriver jag i morgon.

God natt!


(Inlägget var skrivet igår 23:27 men hamnade i utkorgen, det märkte jag nu! )

ff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar