Bowling dag

Då har man varit i skolan idag då, eller vi har bowlat från 11 till 12, sen så blev det stan med Ellen. Köpte två hårband, jätte fina! Men nu så är jag hemma,  så skönt. Har inte förstått ännu att i morgon så börjar det efterlängtade sommarlovet. 11 hela veckor, kan det bli bättre eller? Nej! Dom har lagt ut betygen på internet också och G i allting, förutom Matte A och Engelska B, men engelskan är för att jag bara har haft ett halvår, så att jag har ett halvår kvar i 3an. Men det kommer gå bra. Matten har jag bara 1 prov kvar att göra, hann tyvärr inte göra det nu innan jag sluta för att det har varit så mycket annat i skolan. Men jag är nöjd! Så länge jag är godkänd i allting så är jag glad, och jag ska fan se till att allting ska vara godkänt innan jag slutar skolan, annars skulle jag inte vara lika nöjd!
Men nu så ska jag fixa lite saker.

blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar