Lofsdalen

Nu är man här, jätte skönt! Så underbart att vara ifrån åker. Bra väder är det också. Nackdelen är väl alla mygg, men blåser det så försvinner dom och de är bra:) Kommer nog hem på fredag eller senare. Men vad som är planerat nu är fredag. Ska strax äta mat, kött med färskpotatis, ska bli så gott!
Jimmy, Stephan och jag var nere och bäckmeta men det gick inte så bra för mig och jimmy, hahah.. Gick helt åt fel håll i bäcken. Men så kan det vara.
Ikväll så ska vi ner och sätta oss vid lofssjön och grilla och ha det allmänt trevligt!
Nu ska jag fortsätta att smutta ur min iskalla öl!

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter himla mysigt:)Lite avis är man ju:(

2009-07-15 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar