Torsdag - snart helg!

Sitter på första lektionen, Grafkom. Slutar tidigt idag, skönt det iaf.
Sitter med Antonia och hennes dator har pajat, haha. Men kanske fixar den snart!
Finns ganska mycket planer för idag, och känns som jag har massor att göra klart, har fortfarande kvar svenska uppsatsen och psykologin och yttligare en uppgift i svenskan som jag dock inte förstår ett piss av. Men den är till Onsdag så får väl fixa den till dess. Sen så ska jag gymma lite idag, var ett tag sen de blev av, men nu jävlar! Vill ut och springa också så det blir kanske av på Söndag eller något:) Haha!
Sen så kommer ju Ellen imorgon, och hon ska vara hos mig tills på söndag. Fast ungen är sjuk idag!! Men måste se till att vara frisk tills imorgon:)

.... . ..
vi bjuder på bilderna:)

<3
<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Jössesamalia:)

2009-01-30 @ 13:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar