söndag-jätteslö-tröttare än tröttast!

-Så är det söndag, skola imorgon, känns som man aldrig hinner vila upp sig! Men iaf så i Fredags var Ellen här och hon jag & Jimmy skulle väl ta det relativt lugnt, men som vanligt så blev det inte så. Ellen & jag började med att ta och dricka en vinare hemma hos mig, sen drog vi tre hem till Patan och där blev det ölspel och mer dricka.. Tillslut så aa, vi drog hem till kjell och nyktert vart det inte, mkt som hände men kan inte dra upp allting här för då blir det jobbigt, men kul hade vi. Vi drog hem vid 2 kanske klockan var, sen när vi kom hem så käkade vi spaghetti m köttfärssås. GOTT vare! Sedan skulle vi gå ner och lägga oss, Jimmy var snabb han hade redan hunnit ner och lagt sig!:) Ellen och jag började hålla på med hudlotion, och så klart att när det är vi två som håller på med någonting så blir det alltid nå tok! Båda hade hela ansiktet fullt med hudlotion och munnen och allt, så för oss blev det ett bad mitt i natten. sen vid halv 4 eller någonting så blev det sovdags! Hade absolut en kanonkväll!!

lördag-
Ellens mobil ringde vid nio för att då skulle hennes pappa åka hem ifrån för att han skulle hämta ellen här, så tidigt vaknade man, men inte förns halv 12-1 kom han fram:P haha så längre kunde man ju iaf ha sovit. Men men död var jag iaf hela dagen och tilloch med idag så är jag seg, hahha känns inte bra med skola i morgon:¨(

:)vi<3<3 

1 år & 3 månader mellan mig & hjärtat!
Älskar han så mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar