Så bra skådisar och lite försovningar!

Kollade på "Smekmånaden" igår, och den är ju så grymt bra, speciellt när det är Brittany Murphy och Aston Kutcher som är huvudrollerna! & Brittany Murphy har alltid varit en favorit hos mig, gjort grymt bra filmer.
kutcher cmurp



FÖRSOV OSS!

Jimmy väckte mig halv 7, kvart i 7 går min buss. Skulle igentligen upp 05:20 men så blev det verkligen inte. Jimmy hann i tid till jobbet iaf, det var ju någonting som var positivt, men själv så blev man ledig! Känner mig konstig i magen, hoppas verkligen inte att det är nå på gång, som sagt så ligger ju många sjuka nu! Trist men sant.

vad tycker ni?
funderat lite på mina rosa pumps som jag vill ha. Ska jag ha ett par rosa? Eller röda?
Eller ett par andra som jag nog ska beställa, ganska tuffa faktiskt!
rosaröda..


VILKA TYCKS VARA SNYGGAST?

komentera!






(17:37)

Nu ligger man som en riktig slösäck i soffan, jimmy och jag har legat helt ihop kurade :) Kollat på en skapligt bra film. Akilles är ny dushad och hur SÖT som helst, som vanligt!
Och stackars min lilla kattrackare får ha en tratt för han blivit biten av en räv. Men det går över de me;)

AKILLESSOTIS
Akilles                             Sotis.

Kommentarer
Postat av: Akilles....

Dom röda är läckra.... något att snubbla runt i en Lördagskväll !!!!!

2009-01-20 @ 19:38:15
Postat av: mamma

Dom rosa va fina. Lite för höga kanske eller???

2009-01-24 @ 19:34:37
Postat av: dotra

Det ska vara hög klack mamma!:)

2009-01-24 @ 19:41:02
Postat av: mamma

Ok, dom rosa då.

2009-01-25 @ 10:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar