Regn, regn och åter regn

Lördag, fast totalt kasst väder. Finns ju absolut ingenting man kan göra när det är så dåligt väder! Men men, ska vara glad att man är ledig iaf!
Ikväll så är det ju handboll,  Sverige-Frankrike. Vilka tror ni på? Förra matchen mot Kroatien gick ju inte så bra, men det får vi skulla på deras kassa målvakt som stod första.
Men idag får man hålla tummarna för Sverige.
Evelina fyller 25 år idag så hon och Mackan var här och fikade. Så tippade vi hästar så jag tror nog att vi vinner miljonerna idag! Haha! Även man inte förstår så himla mycket om hästarna så är det ändå kul att tippa, en vacker dag så sitter vi där med vinsten, det tror jag på!
miljonen
Sen så spelar ju Djurgården-Brynäs idag, och den matchen är ju självklar, vi har ju som sagt 5 raka vinster.=D Så blir att sitta hemma hos älsklingen och kolla på matchen, svärföräldrarna är Brynäsare och vi Djurgårdare, så det blir nog ledsna miner för dom,Haha:) Håller man på rätt lag så gör man :)
Vad tror ni de blit i matchen? Blir det djurgården, lika, eller brynäs? 

NÄRA NU!

Nog om sport, nu är det bara 3 veckor kvar tills lov och två veckorna efter lovet så har jag APU! Har dock inte kollat vart jag ska vara men det löser sig alltid in i sista, som vanligt!
Känns som det finns lite och göra i skolan också. Lite svenska, media, och Psykologi, så det är väl bra om man skulle sätta igång med det också snart! Inte haft ett ända prov nu i 2an, och i 1an hade vi ca 3 st så det ska man ju vara väldigt nöjd med! Förövrigt så går det väldigt bra i skolan! =)
..


HOCKEYN DJURGÅRDEN-BRYNÄS
16:30

Första perioden har gått och det står 0-0 men Djurgården tar hem det, känns det som:) Bra spelar dom!
Nu blir det till att ta en öl och kolla klart på hockeyn. Skriver efter 2a perioden

17:20
Andra perionden, först gjorde Brynäs 0-1 sen Djurgården 1-1 Skit skönt!! =) Så nu får vi hoppas på sista period att vi får in ett till!

18:10

Tredje perioden, SÅKLART SÅ VINNER VÅRT UNDERBARA LAG DJURGÅRDEN!!!! 2-0! Så totalt underbart! 6 raka nu:D


POKER NU!

Kommentarer
Postat av: mamma

Att ni ska få miljonerna tror jag inte på för det gör jag och mina arbetskamrater:)

Jag känner på mig att vi kammar hem storvinsten idag.

2009-01-24 @ 13:36:14
Postat av: Pappa

Jag har redan vunnit:) :)

2009-01-24 @ 17:03:12
Postat av: Dotra

Pappa, åh vad har du vunnit?:P

2009-01-24 @ 17:38:07
Postat av: nisse

Grymm blogg ^^ Älskar allt rosa ;)

2009-01-24 @ 17:47:54
URL: http://hatord.blogg.se/
Postat av: Pappa

Dotra min. Varje dag är en vinst för mig, allt handlar inte om pengar...

2009-01-24 @ 19:31:32
Postat av: dotra

Haha okej, vi säger så:P

2009-01-24 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar