Lördag, PARTAY!!

Nu har vi kommit hem från ST-cupen och åker kom 3a och det var ju kanonbra! Riktigt bra var grabbarna;) Men en annan har jätteont i fötterna för att man har fått stått upp hela dagen förutom första matchen de hade på morgonen och sen sista matchen vid halv 4. Så det var lite jobbigt, men kul var det och Jimmy är riktigt duktig:) Är så stolt över honom!
Sitter och kollar på hästarna och vi satte spiken i första och elvan i andra, det var ju skönt=) blir det miljonerna? Såklart!
Ska snart äta mat och sedan ska vi ut och träffa Ivan, Thom och sen vidare och ha en nice kväll med alkohol!
Jimmy & Jag sitter här och försöker hjälpa Ellen med lite problem som hon har som jag dock inte ska skriva ut här för då blir det inte kul för mig:)
Men ska kika klart nu! Men ha en KANON kväll! För det ska jag ha!

......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar