Köttel här!

KVÄLL!
Jättetrött & seg! Skolan var helt Ok idag, inte kul, men de gick;) Skönt var det att komma hem iaf! Blir nog att somna tidigt ikväll, så man orkade den LÅNGA dagen i morgon! Slutar 16:05.
Idag så hade vi 2h & 20 min håltimme & det är totalt kasst! Men iaf så gick jag, Ellen & Antonia till Wayne´s Coffee och jag tog en kladdkaka med grädde och det var skit gott!! Det var det ända jag käkade idag ända tills jag kom hem till Jimmy! Dum som jag var, eller VI var, jag & Ellen, åt ingenting när vi följde med Antonia då hon skulle äta. Så vi gick hungriga hela engelskan & idrotten, men dum som man är!
...........


Jag är en god vän till natta aka porrmutta, ville bara komma fram till att jag finns jag fiiiiiiiiinnns, IRL som krille skulle sagt:).

Tack och Hej Nattas flals!:D


Så!!! Nu har min käre konstiga mogno kompis skrivit ett litet konstigt meddelande.
Men måste behålla det, tyvärr:) Får leva med det!
Men men, Sitter i skolan, och nu ska vi på stan:) skriver sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar