Väntar på fixarTorsdag!

Har valt ut lite kläder idag som jag ska ha, och det blir kjolen som jag köpte och en vit body under. Det blir nog bra de.
Morgondagen ska så himla mycket fixas! Jätte mycket. Ska fixa bord och massa stolar, duka, all alkohol, mat m.m Så det blir lite att göra, men hellre det än att sitta som en soffpotatis! :)
Har fixat lite i min garderob nyss, hitta en hel del saker som jag glömt att jag hade. Måste skaffa mig en större garderob, får inte ens plats med alla kläder! Sen så vill man bara ha mer och mer så då måste det finnas lite extra plats.
Men iaf, nu är det väl dags att lägga sig, ska upp tidigt i morgon.

2 dagar tills min födelsedag och 4 dagar till den efterlängtade hemligheten;)

Älskling o jag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror jag vet vad hemligheten är:) Jaja vad ska göra nu när du blir 18? Men du är en klok flicka eller????

2009-02-26 @ 13:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar