Trött trött trött..

Är fortfarande jätte trött, vi har precis lämnat Ellen i läggesta:) Nu är det bara fortsätta att slappa och slappa. haha! Käkade pizza i morse med Ellen,Jimmy och Patrik! Skit gott var det! Behövdes verkligen. Gårdagen var absolut minnesvärd. Hade så otroligt kul, och jätte fina blommor och grejer fick jag :)  Bilder kommer såklart också:)

 roser av jimmy älsklingav jimmy
Rosorna jag fick av min underbara älskling!

av alexandra
Blommor av alexandra, jättefina!

av friskytt
Blommor av familjen Friskytt! Sååå fina:)

av ros,thom,ivan och juliar,t,j,i
blommor jag fick av Julia,Ivan,Thom och Ros, sjukt fina :)

av antonia och pierre
Ett jättefint halsband som jag fick av underbara Antonia och Pierre, TACK!

Av robban och sandraav bror
necessärer och en cocktail bok som jag fick av Bror,sandra,Eddie,jessica! Tack, verkligen välbehövligt!♥
...
Ett kollage som min älskade bror och sandra har gjort♥

av ellen och emelie
En hög kjol, örhängen och en sjal fick jag av underbara tjejorna Ellen & Emelie:) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar