Så trött på vädret!

Nyss vaknat och fått i sig lite frukost, de va gott! Nu sitter vi i soffan och tittar på miami ink:) Snart är det dags för mig, redan gjort en tattoo som jag ska göra. Fin fin!
Finns ju absolut ingenting att göra när det är såhär kallt ute, så boring! Men idag måste någonting göras.. Så trött på att sitta inne dag in & dag ut. Vill ha sommar, då kan man göra mycket mer, vara ute! Ut och röra på sig, sola och bada. Finns ju inge bättre.
Är väldigt frestad på att åka utomlands, så det är nästa steget. Ska spara ihop pengar och sen åka och leva gott!
Så fyller jag ju om 9 dagar så då ska jag önska mig lite till en utomlandresa i höst!:)
Men nu ska jag kika klart på miami ink!
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar