Så slut!!

Är helt slut i kroppen, har hållt på HELA dagen, fixat bord,stolar och hela kittet. Men bra blev det. Älskling och jag har städat också, helt rent :)
Så har vi varit hemma hos svärföräldrarna också, hämtat bord och så fick jag present och ni kan inte gissa vad det är, ett ROSA FISKESPÖ!!! JÄTTE fint!!! Jag kommer få fett stooor fisk med de! Haha. Tack tack tack ♥
Bättre svärföräldrar kan man inte ha!
Bild kommer såklart!

Nu längtar jag väldigt mycket till imorgon, kommer att bli otroligt skönt!

rosa
Finfint!
wiie
:)
:)...
Tack tack tusen tack:)

Kommentarer
Postat av: Svärmor.....

Ha det bra på din stora dag..

Hoppas Jimmy pysslar om dig...

Kramar svärmor..



Hurra Hurra !!!!

2009-02-27 @ 06:42:37
Postat av: Natta

TACK så mycket!!<3

Hoppas ni också får en bra dag:) Kramar!:D

2009-02-27 @ 08:56:44
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar