Så börjar veckan..

Trött, jättetrött!! Haft en kanon kul helg med alla! Tack för den. Nu sitter jag hemma hos Jimmy och tar det lugnt! Har vart ute med lilla Akilles ett tag och sen gick vi in och lagade lite mat, blev spaghetti och korv:P Ganska skönt ute idag, sol som man inte har sätt på ett antal dagar! Så skönt att den är framme. Blir bara lugnt ikväll, massa mys:) Och imorgon ska jag till tandläkaren, så hoppas på att det går bra också. De har avbokat mina tider enda sen i Novermber och det är ju lite kasst, och tydligen så är den tandlärkaren jag skulle ha sjuk, VARJE tid jag haft! Det låter verkligen märkligt! Men men imorgon ska dom få sig en liten utskällning, för inte ens skickar dom sms som påminnelse till mig! Märkliga.
Ska lägga in lite bilder från när vi var ute i dag!

jimmy..kkakakasssss

 Kväll
Ligger & kollar på tv, snart kommer advokaterna och det är faktiskt rätt bra! Men sen ska jag sova, för jag är trött!!! :) Men ledig imorgon iaf! Ska bli skönt. Bara 2 veckor kvar tills lov nu, och bara 25 dagar tills jag fyller 18, och då jävlar blir det festa:) Men sen efter lovet så har jag APU, men finns ingenstans så det är tråkiiiiiigt!!! Vill jobba & tjäna pengar nu. Kunna göra lite iaf. Måste kika upp något jag kan jobba med i sommar, har ni förslag så blir jag väldigt glad!
God natt på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder...



Kram svärmor..

2009-02-02 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar