No school!

Sådär ja, vaknade vid 3 i natt och var SÅ himla kallsvettig, och det var inge vidare skönt:( Att vara sjuk är nog absolut det tråkigaste som finns. Snart ska jag & Jimmy gå ut med lilla akilles som sitter vid dörren och vill ut. Så vi får se om det blir någe trädsklättring eller inte =) Hehe. Han är en hejare på att klättra;) Vaknade tidigt idag, redan vid 8. Ganska skönt ändå:) Senare så blir det att plugga massor. Det är ju som sagt några sidor!  Men nu ska vi ut med kissen.
Skriver mer om dagen sen:)

...

Akilles har iaf fått vara ute nu:) Och de tog ett tag att få in han,haha men tillslut lyckades jag:) Var säkert ute en timma! Va skönt att få lite friskluft. Ska börja plugga nu tänkte jag. Så de blir väl de jag kommer göra hela dagen:(
Men men..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är såå fin lilla Akilles!

2009-02-11 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar