Mätt och belåten!

Kom in för ett par timmar sen, har varit ute ända sen klockan halv 8 i morse, och fiskat med alla :) Idag blev det några fiskar som vi fick och en blev faktiskt det nya rekordet för 2009! 7,3 kg.
Så var säkert ute 7-8 timmar. Nu är jag helt död kan jag lova, smyger i mig lite öl, gott! Har precis käkat, mina päron är här ute i Länna också och har varit här hela dagen:) Trevligt de! Så det blir en poker tunering senare också, men ska kolla på hästarna först för jag känner att idag blir det miljonerna ;) haha. Nej men iaf så kvällen är bokad med mycket, men sen om den blir lång är en annan fråga, helt slut i kroppen!
Lägger upp lite bilder från idag!

ill
Akilles
varl
Lite kall god öl som jag t om fick kort på!
fc
Akilles igen!
jag
Jag med gäddan på hela 7,3 kg;) haha
kos
Pappa & Stephan with the firre!
....
Min svärmor som är brynäsare men har en underbar Djurgårds mössa! Hur kommer det sig?
<3
Älskling som borrar in the ice=)
evve
Evelina fixar brasan:)
dnjnd
Svärmor & Markus!
aqaaaa
MIN underbara mamma!
angling
Så var vår anglingsdag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar