LOV, det kan inte bli bättre..

Riktigt skönt med lov nu! Ska sova ut exakt varje morgon och ha skit skönt! Yeeah!
Har jätte lust att åka utomlands, ska spara ihop lite pengar nu så att det blir av snart. Sen fyller man ju år snart också, 2 veckor exakt idag:) 18 årrrr, det känns underbart! Sen kan man ju hoppa över att fylla 19 så att man fyller 20 direkt=)
Men men, planerna för fest och släktgrejs är iaf fixat så det är ju skönt!
Nog om de..
Har inte hänt så mycket idag för klockan är ju inte så mycket ännu, men har inte planerat att göra någonting ändå.. Bara ta det lugnt! Älsklingen ska iväg på träning vid 17, sen efter det ska vi hem till Jimmy och bara ha en myskväll!!
Förresten, jag byter nummer nu eller från och med i morgon, lägger ut det imorgon:)
Ska äta nu:)


...

Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-02-13 @ 21:52:10
Postat av: Sandra

Hahaha, hur fan kunde de där hända?

jaja... längtar tills du fyller år! hihi, massa bus:P

och du kan INTE sova ut varje dag,för på söndag ska vi två vinna över snubbarna och få dom största fiskarna;)

älskar dig!!!!

2009-02-13 @ 21:53:50
URL: http://sandrablomstrom.blogg.se/
Postat av: Eyylen

byta nummer ? vad är det jag hör;D du får ta och ringa mig så jag får det nya:D snaaaaart smäller det:D!! kiss i murr mjaaau<3

2009-02-14 @ 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar