Äntligen ledighet snart!

Ja, fy fan vad skönt det ska bli med ledighet, känns som att det verkligen behövs.  Alla julklappar är köpta och det känns bra.
Varit i skolan idag, slapp historian för att jag är klar=) Känns så skönt att jag inte har ett smack som ligger och släpar:) Ska bara njuta av lovet och jag ska inte öppna en enda bok under alla dessa tre veckor! Gd så skönt.
I helgen så ska vi ha en liten "lill julafton" hemma med mamma,pappa,farmor,farfar,sandra och Robban, och såklart mig och Jimmy! Ska bli mysigt! Vi ska ha det eftersom jag och jimmy åker upp till Kopparberg den 20e eller 21a, och ska fira jul men hans mamma,pappa,bror och Evelina. Fast firandet blir den 22a, hehe.

ne men nu måste jag nog ta någonting att äta, skulle vara smaskens med Nacho tallrik..

Jimmy och jag gjorde en för några dagar sen, så GOD!

Såhär blev de:D
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar