Poker.

Sitter och spelar lite poker och tar det lugnt, sov som en stock i natt men ändå är jag trött! Men blir nog bättre fram mot kvällen. Ska på bio vid halv 7 ikväll, hoppas verkligen att den är bra, men det tror jag. Men nu på dagen så blir det nog en massa sola, fast just nu har det kommit in lite moln. I helgen så ska vi ut med båten i trosa skärgård, kommer bli underbart! Bra väder ska det ju bli också, så hoppas på att man är lite neger när man kommer hem. Mamma och pappa åker redan ut på Torsdag och jag och Jimmy åker på fredag eftersom han jobbar onsdag och torsdag natt. Bror och Sandra ska också med, så det är alla som åker, hoppas på en jätte solig helg!!!
Men nu ska jag spela lite poker, men ha en kanon dag everybody!


b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar