Ny mobil.

Gårdagen eller rättaresagt kvällen var jätte trevligt. Men mådde dock inte så bra tillslut;) Men sånt är livet. Idag så har jag mått kanonbra ialla fall.
Idag följde jag och jimmy med mamma och pappa till Södertälje för att hämta brors bil. (Varit på lagning). Men innan vi hämta den så var vi och kika på skor, hittade ett par, jättefina. Efter det så åkte vi ner till moraberg, gick runt och kikade lite sen så hittade jag en fin mobil som pappa och mamma köpte till mig, tack så mycket!! Sen så åkte vi och hämtade Robbans bil och så hemfärd efter det.
Så tack för allt idag mamms och papps.
Men nu så är vi ute i Länna och ska sova här i natt. Jimmy skjutsar ut mig till tåget i morgon, jag börjar ju som sagt imorgon!
Nu så blir det tv, kika lite på friidrott.


nh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar