Hemma efter en underbar helg på trosa skärgård

Helgen har varit så underbar, och jag har fått så himla mycket färg, så nu är man brun:) Var inte ett enda moln på himlen när vi var där, förutom de som låg över fastlandet, men där kan de gott vara! I fredags kom vi ut vid ca 1, pappa hämtade oss vid båtplatsen, sen så var det bara att plocka upp allt och sedan lägga sig på klippan och nöta sol. På Lördagen så solade och badade jag hela dagen, och det var sååå skönt! Samma sak på Söndagen. När vi kom hem igår så somnade jag nästan direkt, var så varm och trött. Men helgen kunde absolut inte bli bättre och denna helg slår värmen som varit.

Idag
Vi vaknade vid 10, tittade på tv lite och spelade poker. Bestämde oss för att åka in till Eskilstuna för att inhandla lite kläder. Jag hittade en tröja från carlings och ett par byxor från vila. Bilder kommer i ett senare inlägg. Älskling hittade ett par jättesnygga jeans från carlings och ett par skor.


Bilder från sjön.


x
xc.x<3cixabdsxsxxxxxxxxxsooolxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar