Halva veckan avklarad!

Det är skönt att halva veckan har gått nu, känns som om att dagarna går jätte sakta. Vill bara ha helg nu. Men jag försöker göra det bästa, skoldagarna är som sagt inte så långa. Men imorgon slutar jag 17. Men ska kanske inte klaga över det heller eftersom jag börjar 13:05, haha.
I natt så ska vi sova ute i Länna, svärföräldrarna åkte upp till stugan idag. Så vi är lite kattvakt, så då tänkte vi att det är lika bra att sova här ute.
Just nu så sitter jag i soffan och slappar och tittar på tv medans Jimmy och Markus är ute och fiskar lite, kände att jag inte hade ork till det. Var hemma hos mina kära päron som tränade lite efter att jag slutade skolan, men det är skönt. Imorgon blir det en springtur.


z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar