Färgat håret.

Älsklingen har precis åkt till jobbet, hans första dag efter semestern. Hoppas allt går som det ska.
Jag har precis blonderat min utväxt som jag hade, så nu ser det bättre ut. Har inte färgat mitt hår på hela sommaren så nu var det dax för det. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, är det någon som har lust att göra något så är det bara att slå en signal. Har inte gjort någe speciellt annars idag, var iväg till Länna en sväng och hälsade på Jimmys mamma och pappa, efter det så åkte vi och åt gott på kolgrillen, och såklart så blev det en sovlaki för min del, och Jimmys.
Men nu ska jag nog spela lite poker och se om man kan vinna lite extra pengar.

s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar