9 dagar kvar!

Just det, bara 9 dagar kvar tills skolan börjar, och det känns rent ut sagt förjävligt! Fast å andra sidan skönt, eftersom det är sista året. Men att man nu ska börja och mer än hälften av våra lärare som vi haft i två år har fått sparken, känns sådär. Det kommer kännas som om man börjar om på nytt! Men får hoppas på att det kommer några vettiga nya också. Kunde ju ha varit som det va innan.
Men men så är det. Nu har jag vaknat iallafall och Jimmy är på jobbet. Ska snart ut och övningsköra och senare kanske jag ska träffa Chantal, får se hur det blir. Men nu ska jag nog ställa mig och diska lite, kanske inte det roligaste, men det måste ju göras!


c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar