Slöhög

Ligger i soffan som jag har gjort exakt hela dagen, är helt slut i min lilla kropp:P Har iaf ätit lite nu, men har absolut inge matsug!!
Men men, måste ju ha något i magen nu när man ska sitta i bilen ca 6 timmar!
Kan kanske bli lite dåligt bloggande de dagar jag är borta, men jag ska försöka så gott de går:)
Hade feber i eftermiddags, men känns lite bättre nu, men det är så himla typiskt!
Men nu ska jag slänga ner resten av sakerna som ska med.
Men nu får ha det så bra, blir tyvärr inge inlägg ikväll, för jag är framme vid 1 på natten eller någe.


...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni har det jätte mysigt uppe i huset/stugan/hälsohuset och jag hoppas att du mår bättre snart!

2009-04-09 @ 18:25:04
URL: http://sandrablomstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar